Náš tým vznikl v listopadu roku 2006 pod původním názvem Czech Citroën Team, který jsme vydrželi používat zhruba půl roku. Poté přišel do týmu David Pistulka (společně s Romanem Grygou a Tomášem Bukvicem „pamětníci“ CCT) a společne s ním i mediální partner teamu – server RALLY-MANIA.cz a došlo tak k přejmenování týmu na RM Motorsport. Od začátku  jeho působení jsem spřádal plány na vytvoření většího týmu, který by nehrál pouze podřadnou roli v plánovaném Mistrovství České Republiky, které se jak se ukázalo později, se nekonalo. Místo toho uspořádal tým lidí okolo Michala Šenka prestižní pohár Team Rally 2007, s novou myšlenkou se stal „prioritou“ mnoha teamů. I my jsme se pravidelně účastnili a výsledkem bylo osmé místo mezi týmy. Několik našich jezdcù se umístilo několikrát i na stupních vítězů (konkrétně Vláďa Pressl, Pavel Novotný, Michael Konzal a Jirka Bezstarosti). Na podzim roku 2007 uspořádali členové teamu (David, Vláďa a Roman) pohár Bohemia Rally Cup. První ročník přinesl nové zkušenosti, zaznamenal i řadu chybek, ale přes všechny útrapy jsme se rozhodli uspořádat 2.ročník. Mediálním partnerem se stal nejznámější český rally server – eWRC.cz a tím přilákal i řadu nových tváří. Ředitelem poháru je David Pistulka, ale de facto se na jeho chodu podílí celý team. Ať už pořadatelsky nebo jezdecky…

        Nová historie týmu se píše od roku 2010, kdy do týmu nastoupili Tomáš Orel, který je nyní nejdéle jezdícím pilotem v týmu, a Martin Schwarz, který tým nakonec převzal do šéfování po Romanovi Grygovi. V dalších letech se vystřídalo více jezdců, kteří tu více, či méně pomohli týmu bojovat v pohárech Team Rally 2010, IRC 2011, Anvel OLD chalenge 2011 a  IRC 2012. Tým se určitě neztratil a vždy se umístil v první půlce výsledkové listiny.

        Tým se účastnil i menších pohárů jako RBRAC13, kde jsme získali celkové 3.místo, Škoda cup 2012, kde jsme získali celkově stříbro, stejně jako v IF cupu 2011. Naši jezdci se pravidelně v těchto cupech umísťovali na bedně.

        V roce 2013 jsem se rozhodl založit vlastní pohár a to Asfalt cup 2013, který jsme jako tým celkově vyhráli. Stejně tak i Asfalt cup 2014. V roce 2015 došlo ke změně fyzik na NGP, která pro spoustu jezdců ukončila kariéru. Nám se povedlo tým udržet a zdravé jádro - pravidelně jezdící piloti opět dosáhli celkového vítězství i v Asfalt cupu 2015. Pro mě jako pro manažera je tohle obrovské vítězství, že můžu s klukama dál jezdit a bojovat. Pravidelně se účastníme i pohárů RBR Sprint cupů a RSC.

 

Martin Schwarz

Mato22