Anvel OLD Challenge 2011 - Challenge III

10.08.2011 11:48

Třetí podnik Old Challenge nabídl 105km na šotolinových tratích. Počasí jezdcům moc nepřálo. Během závodu hodně pršelo a bylo obtížné udržet auto na trati. Na start přijelo 179 posádek a do cíle bez SR jich dorazilo 75.

 

WRC

Ve speciálech startoval tentokrát jen Luboš Vávra s Octávií WRC evo2.

 

 Luboš měl smůlu hned na první dlouhé rz, kde dva kilometry před cílem trefil strom a dojížděl jen na první rychlostní stupeň. Ztratil skoro dvě a půl minuty. Na přejezdu se mu podařilo převodovku trochu opravit a mohl pokračovat. Na 2rz udělal Luboš opět chybu a přejel pořadatele. Na další rz udělal také pár chyb, ale dojel do servisu na průběžném 39. místě.

 Druhou sekci začal v pohodě. Na 5rz ztratil asi 10s. Na 6rz Luboš poničil auto a byla z toho velká ztráta jeden a půl minuty. To se projevilo i na další rz, kde to bylo přes dvě minuty ztráty. Nakonec dojel Luboš opět do servisu a to na 33. místě.

 Třetí sekce pro něj skončila hned na první rz. Čekal na něj kámen ukrytý v trávě. Luboš byl před poslední sekcí na 32. místě.

 Na 11rz si Luboš trochu spravil chuť 22. časem. Na další rz opět trochu ztráta. Na předposlední zajel opět 22. čas. Před poslední rz byl Luboš poslední z těch, co ještě pokračovali. Na posledním testu přišlo ještě pár chybek a Luboš byl v cíli.

 

Lubošovi soutěž moc nevyšla a dojel na posledním 31. místě. Byl z toho aspoň 1 bodík pro tým.

 

 

A8

Ve skupině A8 jeli Milan Stylárek s Lancerem evo 6.5 gr.A a Jakub Kura s Celicou st205.

 

 Milan nezačal špatně a zajel 23. čas, Jakub byl o trochu pomalejší na 29. místě. Na 2rz se Milanovi zasekla převodovka na trojce, ale i tak zajel 21. čas. Jakub o chlup za ním na 24. místě. 3rz na mokru zajeli oba výborně. Milan 13. a Jakub 17. čas. Průběžně byli Milan na 17. a Jakub na 22. místě.

 Druhou sekci začal lépe Jakub, když si držel své tempo a dojel 24. Milan obul špatné gumy a následně poškodil převodovku. Ztratil skoro minutu a do servisu bylo daleko. Na další rz Jakub pěkný 16. čas, Milanovi odešla ještě spojka a propadl se v pořadí za Jakuba na 21. místo. Jakub byl tedy 20. Na 6rz raději Milan odstoupil, aby měl více času na servis. Jakub zajel 18. čas a stejné umístění mu patřilo i průběžně. Sekci zakončil Jakub 15. časem a posunul se tak už na 15. místo. Milan se propadl na 25. místo.

 Třetí sekce nezačala dobře. Milan odstoupil kvůli olejovému čerpadlu a Jakub musel volat diváky. I tak si ale 15. místo udržel. Na 9rz přišla menší chybka, ale na poslední rz v sekci zajel opět 15. čas. Po třetí sekci se držel Jakub pořád na 15. místě. Milan byl 29.

 Poslední sekci začali oba dobře. Milan zajel 14. a Jakub 21. čas. Oba se posunuli o jedno místo nahoru. Na 12rz si Jakub jel dál svoje tempo, Milan trochu chyboval. Na předposlední rz zajel Milan opět pěkně 12. čas, Jakub 20. Jakub byl pořád na 14. místě, Milan na 27. Do poslední rz Milan ani neodstartoval, když mu selhala technika. Jakub dostal penalizaci 33s a díky výpadkům soupeřů se ještě posunul nahoru.

 

Jakub dojel na pěkném 11. místě a bral 20 bodů pro sebe i tým.

Milan dojel na 28. místě a bral 3 body pro sebe. Škoda, že nebyla nominace, mohlo být 6 bodů navíc pro tým.

 

 

S1600

V této skupině startoval po dlouhé pauze náš manažer Roman Gryga s Corsou S1600.

 

 Dlouhá pauza byla znát a Roman nedokočil hned první rz, kde poškodil chladič a ten nevydržel. Po první sekci byl tedy na 23. místě. Na 4rz přejel pořadatele. Na 5rz konečně bez problémů. Na další už 18. čas. Sekci zakončil výletem do diváků a zabydlel se na 21. místě.

 Třetí sekci načal 17. a 16. časem. Na 10rz volal na pomoc diváky a posunul se na 18. místo. Na 11rz opět pomoc diváků, ale posun na 17. místo. Další rz bez problémů 15. čas. Na předposlední 14. čas bez změny v pořadí. Na posledním testu přidal ještě 13. čas a byl v cíli.

 

Roman dojel na 17. místě a bral 14 bodů pro sebe i tým. Po dlouhé pauze to není špatné.

 

 

A7

Tady startoval Martin Schwarz s Golfem IV KitCar.

 

 Martin začal 17. časem, ale na 2rz udělal chybu a při brzdění trefil strom. Po první sekci byl tedy na 19. místě. Na 4rz ztratil pár sekund couváním. Na další zajel poslední 16. čas. Na 6rz poškodil trochu chladič a zajel 13. čas. Na 7rz to chladič nevydržel, ale naštěstí to bylo do cíle z kopce a pak byl servis. Martin byl po druhé sekci na 14. místě.

 Na 8rz Martin zajel 15. čas. Na 9rz havaroval. Po třetí sekci tak klesl na 15. místo. Poslední sekci začal 10. časem. Na 12rz přišla opět chyba a odstoupení po nárazu do stromu.

 

Martin nakonec dojel na 15. místě a bral 16 bodů pro sebe i tým.

 

 

Pro tým jsme nasbírali 51 bodů ( mohlo být ale 57 bodů ) a máme po třetím závodě 181 bodů a jsme na 16. místě.

 

 

Komentáře po závodě:

14 - Milan: uz na startu odeslo to malo co jeste fungovalo, proste historika uz ne

14 - Luboš: no proste pru.er...

Komentáře během závodu:

12 - Martin: tak nic no (havárie)

10 - Roman: pomoc divaku

9 -Martin: aspon nemusim jet noiker (havárie)

8 - Milan: selhalo olejove cerpadlo, ja se tech zavad snad nezbavim

8 - Luboš: hotovo.... kamen v trave (havárie)

7 - Roman: Zacatek nic moc na mokrych pneu a tim padem i jedni sejmuti divaci

7 - Martin: musel sem zavolat divaky, frustrujici byt metr od cesty a proste to nevyjet, asi 1km pred cilem mi umrelo chlazeni, tak do cile na volnobeh

6 - Roman: V posledni sekci par chyb

6 - Martin: pred koncem jsem o svodidla poskodil chladic

6 - Milan: radeji jsem opravil vsechno, aspon otestuju novy setup (odstoupení)

5 - Milan: odesla spojka

4 - Roman: NA NOIKERU RANA HNED PO PAR METRECH, AKORAT, ZE TO ODNESL CHLADIC A NEVYDRZEL. a TEDKA FOTOGRAF METR OD CESTY

4 - Martin: couvani

4 - Milan: gearbox KO

2 - Martin: strom pri dobrzdovani, docela zbytecne (havárie)

2 - Milan: zasekla se mi prevodovka na 3. stupni

2 - Luboš: jeden mrtvej poradatel...

1 - Milan: parkrat me to vyneslo, ale vse je ok.

1 - Luboš: trefil sem strom a dva kilometry do cile sem jel na jednicku ...f.ck

 

 

Mato22